Vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van basjanssens - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van basjanssens - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Bas Janssens

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2014 | Nederland, Leeuwarden

Beste mensen,

Na mijn tas compleet volgepropt te hebben vertrek ik over een uur richting Delden. Daar zal het voorbereidingsevent zijn van mijn reis. We worden tot en met zaterdag toegerust om zo goed mogelijk voorbereid op weg te gaan naar Afrika.
Zaterdagavond vertrekken we richting Londen, en via Londen zullen we naar Johannesburg vliegen, waar we zondagavond aankomen. Er is dan waarschijnlijk direct een kerkdienst. Daarna zullen we naar ons gastgezin gaan. De rest van het programma is nog onduidelijk en dus kan ik jullie niet veel meer daarover vertellen.

Ik hoop dat ik wifi heb in ZA, zodat ik af en toe een bericht kan plaatsen, maar daar ga ik niet vanuit. Sowieso zal ik na mijn reis een uitgebreid verslag plaatsen. Ik wil jullie als laatste nog vragen om te bidden voor een zegen voor deze reis. Wij kunnen een hoop betekenen voor de bevolking, maar dit kan niet zonder gebed.

Liefs, Bas

  • 09 Juli 2014 - 13:03

    Jannie:

    hoe is het tot nu toe. Heb je al flink gesport deze dagen?
    veel plezier en zegen!

  • 09 Juli 2014 - 19:28

    Nel Noppe:

    Ha Bas, Een fijne tijd gewenst. Peter en Nel

  • 10 Juli 2014 - 11:09

    Annette Waagemans:

    Welkom Bas in één van de mooiste landen in de wereld. Ik hoop dat ook jullie een bijdrage zullen kunnen leveren om de mensen te laten zien dat God van ze houdt en dat Hij hoop en een toekomst heeft voor Zuid Afrika. Dat jullie tot een bemoediging zullen zijn voor iedereen die je ontmoet. En dat je Leven mag brengen!

    Een fantastische tijd toegewenst!

  • 11 Juli 2014 - 16:27

    Piety Van Dijk:

    Hallo Bas
    Een goede reis en een fijne tijd gewenst.Geniet er van !!

    Hartelijke groet,
    Piety van Dijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 2692

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 27 Juli 2014

AIA Johannesburg

Landen bezocht: